woensdag 28 mei 2008

Hotrun@cash, foto's coming up en we houden het maar net een maand uit in NL

Ff de banner vervangen, dit plaatje is way cooler dan het van google afgeripte cliche Vegas strip plaatje.

Inmiddels heb ik 360 dollar roll, niet superslecht nadat ik vorige donderdag op 160 stond na een mislukt shotje op 100 NL. 70 van de buitgemaakte dollars zijn wel een resultaat van nevenactiviteiten buiten het pokeren om (dingen verkopen aan mensen enzo). Ik ga verder geen handen meer posten heb ik besloten, want ik vind het toch wel een beetje ghey om hier met 10NL HH's aan te komen zetten enzo. Ik merk dat ik erg gefocussed ben als ik speel (doorgaans, gister totaal niet resulterende in -18 en een extreem slechte over de top eins met toppur tegen een obvious sethitter) en alleen cold cards kunnen me stoppen. Nadeel is wel dat ik maar max 2 tafels tegelijk kan spelen als ik me goed wil concenteren. Ik weet niet of dit ook komt omdat ik vaak moe ben van werk+weinig slaap. Opzich boeit het ook niet omdat ik 2 tafels spelen ook wel best vind atm. Afijn ff mn roll proberen uit te bouwen in de nabije toekomst.

Step 3 is overigens niks meer geworden, ik ging na de tie-dag onderuit met 2 maal een overcard-undercard flip. Happens.

Ik heb laatst een sd-cardreader geleend op m'n werk, en heb dus wat fotootjes op m'n hd staan. Zal er binnenkort is een leuke post van maken.

En nu over op een ander onderwerp: M'n volgende Japan-reis staat vast. 18 Juni vertrek ik met Finnair.com naar Osaka, alwaar ik de trein zal pakken richting Kyoto om m'n vriendin weer eens te zien. Op 8 juli pak ik weer m'n biezen. Dit alles voor het schamele bedrag van 453 euro(!), holy moeder van jezus. Zo goedkoop heb ik het nog nooit gezien. Ik was normaal altijd blij als ik voor 750 kon gaan.

Afijn ik ga dus over 3 weken weer naar Japan :) Ik zal m'n vriendin wel niet superveel zien trouwens, want die heeft het zwaar druk met werk. Ze draait regelmatig dagen van 8:30-22:00, en vorige zondag ging ze nog ff, omdat ze nog niet alles af had voor de week. En dat werkt dan bij de gemeente :S Dat houd je toch niet voor mogelijk!
Achja, in Japan is het niet zo vreemd. Ik weet nog wel dat het bij een paar matties van me in Tokyo niet anders was. Zoals velen weten zal ik iig nooit dit soort uren gaan draaien. Bendegek!

Dit weekend ga ik trouwens naar pinkpop. Ik hoop dat het tof word. Ik moest van de week nog in allerijl een tent aanschaffen, dus uiteindelijk sla ik toch wel weer minimaal zo'n 250 euro stuk op dit festival. Bands die ik zeker ga checken: Rage Against The Machine, Jonathan Davis, Queens of the Stone Age, Alanis Morissett... Metallica checken we ook wel weer even, nostalgie.

Als afsluiting: Ik heb m'n Wii verkocht. Ding stond in de kast stof te happen, en ik zeg geen nee tegen een bod van 250 eu (voor Wii+Wii play+Zelda). De wii-component kabel is geruild voor stars-dollars.
Misschien moet ik m'n japanse Wii maar ontfutselen bij m'n vriendin...Ik zat er overigens te denken om voor de 250 euro in Japan een ps3 te kopen, maar aangezien Tekken 6 nog niet rap uitkomt laat ik het maar hangen...

De groeten. Sorry voor de gasten die hier komen via pokerweblogs.com, beetje weinig pokercontent atm :) Maar zo stel ik wel weer de niet-pokerende lezers tevreden....maybe.

Geen opmerkingen: